Zapisz się

by otrzymywać oferty specjalne i promocje

Zwrot / Wymiana

Zwrot:

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie SHOLOVE towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
Jeśli Klient chce odstąpić od umowy sprzedaży:
1. Koniecznym warunkiem zwrotu jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: sholove@sholove.pl. Formularz do pobrania: tutaj
2. Następnie prosimy wysłać obuwie na adres: SHOLOVE-ZWROT, Oś.Wyzwolenia 2/58, 62-700 Turek
3. Do przesyłki należy dołączyć: wydrukowany formularz zwrotu towaru oraz dowód zakupu zwracanego obuwia
4. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.
5. Przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi żadnych śladów eksploatacji .
7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
8. Zwrot wpłaty za towar nie później niż w terminie czternastu dni.
9. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

Wymiana:

W przypadku zakupu przez klienta nieodpowiedniego rozmiaru obuwia może on dokonać wymiany na inny rozmiar w ciągu 10 dni od otrzymania towaru. Obuwie nie może posiadać żadnych śladów używania! W przypadku wymiany bądź zwrotu Kupujący ponosi całkowity koszt wysyłki poniesiony przez naszą firmę.
W przypadku wymiany otrzymanego towaru:
1. Koniecznym warunkiem wymiany jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: sholove@sholove.pl. Formularz do pobrania: tutaj
2. Następnie prosimy dokonać wpłaty 13,53 zł kosztów przesyłki zwrotnej na podany poniżej numer konta:
91234000097070240000000157
SHOLOVE
Os.Wyzwolenia 2/58
62-700 Turek
Jako tytuł przelewu prosimy podać jedynie: imię, nazwisko, informacje “wymiana”
3.Obuwie proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: SHOLOVE-WYMIANA, Oś.Wyzwolenia 2/58,62-700 Turek. W paczce oprócz obuwia koniecznie musi znajdować się: wydrukowany formularz wymiany towaru, dowód zakupu obuwia, potwierdzeniem przelewu 13,53 zł.
4.Przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
5.Zastrzega się możliwość nie przyjęcia towaru do wymiany jeżeli odesłany produkt jest zabrudzony lub wysłany w sposób niewłaściwy!
6.Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

Reklamacja:

Wszystkie oferowane buty przez sklep Sholove są objęte 24 miesięczną reklamacją. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
1. Koniecznym warunkiem reklamacji jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: sholove@sholove.pl. Formularz do pobrania: tutaj
2. Następnie prosimy wysłać obuwie na adres: SHOLOVE-ZWROT, Oś.Wyzwolenia 2/58, 62-700 Turek
3. Do przesyłki należy dołączyć: wydrukowanym formularzem reklamacji towaru oraz dowód zakupu zwracanego obuwia
4. Obuwie powinno być czyste i przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
5. Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe sklep SHOLOVE zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
7. Podstawą do reklamacji nie jest różnica w barwie i odcieniu zamawianego towaru, która może wynikać ze źle skalibrowanego sprzętu(monitora) Klienta.
8. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
Reklamacji nie podlegają:
a) naturalne zmiany materiału
b) zużycie obuwia obejmujące zelówki, fleki oraz wyściółkę
c) odkształcenie wynikające z : dopasowanie obuwia do stopy; obicia, otarcia
d) niewłaściwe użytkowania i konserwacja
e) wygoda obuwia
f) elementy ozdobne
g) odbarwienie wskutek przemoczenia
h) obuwie z wadą o której Klient został powiadomiony w momencie zakupu
i) obuwie z wadą jawną

sklep internetowy z butami - damskie buty - Sholove 2012