Częste pytania
Rejestracja w sklepie:
1.Co wpisać w polu “nazwa” podczas rejestracji?
Prosimy uzupełnić to pole swoim Imieniem i Nazwiskiem lub Nazwą Firmy w przypadku, gdy adres pod który mają zostać wysłane buty to firma.
Jak dobrać odpowiedni rozmiar buta?
Istnieje kilka sposobów sprawdzenie właściwego rozmiaru obuwia:
1.odrysować stopę na kartce następnie zmierzyć największą odległość (od dużego palca do środka końca pięty), dodać ok 0,5-1cm. Na tej podstawie wyszukać w naszej tabeli rozmiarów obuwia najbliższą temu wymiarowi długość wkładki.
2.zmierzyć długość wkładki w jednym z pasujących butów (o podobnym fasonie) Wynik odnaleźć w tabeli rozmiarów.
3. zmierzyć długość stopy za pomocą linijki pamiętając, że wkładka buta powinna być większa o około 0,5 cm od stopy w skarpetce. Wynik odszukać w tabeli rozmiarów
Jak szybko dostanę zamówione obuwie?
Wysyłka przesyłki odbywa się maksymalnie do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty za zakupiony towar. Klient o wysyłce jest informowany za pomocą e-mail’a.
Ile wynosi wysyłka butów?
Cennik kosztów dostawy:
– przesyłki od 0 do 1kg– 13,53zł (jedna para butów)
– przesyłki od 1 do 3kg – 14,76zł
– przesyłki od 3 do 5kg – 15,99zł – zamówienie powyżej 300zł – bezpłatnie
Nie było mnie w domu i nie odebrałam przesyłki? Co teraz?
Nie było mnie w domu i nie odebrałam przesyłki? Co teraz?
Drugie dostarczenie przesyłki przez kuriera jest darmowe ale jeśli kolejny raz przesyłka nie zostanie odebrana wraca do Nas. Ponowna wysyłka do Klienta wynosi odpowiednio w zależności od wagi przesyłki oraz Klient zostaje obciążony kosztem nieodebrania paczki(w zależności od wagi przesyłki).
Zamówiłam za małe/za duże buty. Czy mogę je wymienić na odpowiedni rozmiar?
W przypadku zakupu przez klienta nieodpowiedniego rozmiaru obuwia może on dokonać wymiany na inny rozmiar w ciągu 10 dni od otrzymania towaru. Obuwie nie może posiadać żadnych śladów używania! W przypadku wymiany bądź zwrotu Kupujący ponosi całkowity koszt wysyłki poniesiony przez naszą firmę.
W przypadku wymiany otrzymanego towaru:
1. Koniecznym warunkiem wymiany jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: [email protected].
2. Następnie prosimy dokonać wpłaty 13,53 zł kosztów przesyłki zwrotnej na podany poniżej numer konta:
SHOLOVE
Oś.Wyzwolenia 2/58
62-700 Turek
Jako tytuł przelewu prosimy podać jedynie: imię, nazwisko, informacje “wymiana”
3.Obuwie proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres:
SHOLOVE-WYMIANA
, Oś.Wyzwolenia 2/58,62-700 Turek. W paczce oprócz obuwia koniecznie musi znajdować się: wydrukowany formularz wymiany towaru, dowód zakupu obuwia, potwierdzeniem przelewu 13,53 zł.
4.Przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
5.Zastrzega się możliwość nie przyjęcia towaru do wymiany jeżeli odesłany produkt jest zabrudzony lub wysłany w sposób niewłaściwy!
6.Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
Czy mogę zwrócić zakupione buty?
Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie
SHOLOVE
towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2
III
2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
Jeśli Klient chce odstąpić od umowy sprzedaży:
1. Koniecznym warunkiem zwrotu jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: [email protected].
2. Następnie prosimy wysłać obuwie na adres:
SHOLOVE-ZWROT
, Oś.Wyzwolenia 2/58, 62-700 Turek
3. Do przesyłki należy dołączyć: wydrukowanym formularzem zwrotu towaru oraz dowód zakupu zwracanego obuwia
4. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.
5. Przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi żadnych śladów eksploatacji .
7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
8. Sklep
SHOLOVE
gwarantuje zwrot całkowitej kwoty otrzymanego przelewu (cena towaru + koszt wysyłki). Zwrot wpłaty nie później niż w terminie czternastu dni.
9. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
Czy mogę reklamować obuwie?Jak to zrobić?
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
1. Koniecznym warunkiem jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: [email protected].
2. Następnie prosimy wysłać obuwie na adres:
SHOLOVE-ZWROT
, Oś.Wyzwolenia 2/58, 62-700 Turek
3. Do przesyłki należy dołączyć: wydrukowanym formularzem reklamacji towaru oraz dowód zakupu zwracanego obuwia
4. Obuwie powinno być czyste i przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
5. Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe sklep
SHOLOVE
zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
7. Podstawą do reklamacji nie jest różnica w barwie i odcieniu zamawianego towaru, która może wynikać ze źle skalibrowanego sprzętu(monitora) Klienta.
8. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
Reklamacji nie podlegają:
a) naturalne zmiany materiału
b) zużycie obuwia obejmujące zelówki, fleki oraz wyściółkę
c) odkształcenie wynikające z : dopasowanie obuwia do stopy; obicia, otarcia
d) niewłaściwe użytkowania i konserwacja
e) wygoda obuwia
f) elementy ozdobne
g) odbarwienie wskutek przemoczenia
h) obuwie z wadą o której Klient został powiadomiony w momencie zakupu
i) obuwie z wadą jawną