Zapisz się

by otrzymywać oferty specjalne i promocje

Regulamin

Informacje o firmie:

SHOLOVE
Oś. Wyzwolenia 2/58
62-700 Turek
NIP: 6681963598
REGON: 301896383
Mail: sholove@sholove.pl

Postanowienia ogólne regulaminu:

1. Sklep internetowy www.sholove.pl prowadzony jest przez firmę SHOLOVE i prowadzi detaliczną sprzedaż obuwia za pomocą strony internetowej www.sholove.pl.
2. Wszelkie informacje zawarte na stronie sklepu internetowego www.sholove.pl nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy. Produkty można przeglądać według kategorii, nowości, malejącej lub rosnącej ceny oraz podobieństwa. Zdjęcia, opis i cena produktu stanowią informację handlową.
3. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym www.sholove.pl to ceny brutto i wyrażone są w złotych polskich (PLN) oraz stanowią informację wiążącą od chwili złożenia zamówienia. Cena produktu nie zawiera kosztów dostawy, które są przedstawione obok ceny w opisie produktu.
4. Klient, który składa zamówienie za pomocą systemu sklepu internetowego dokonuje złożenia oferty kupna konkretnego towaru zgodnie z jego opisem na stronie produktu. Składając zamówienie Klient dokonuje wyboru towaru, sposobu płatności oraz dostawy.
5. Sklep internetowy www.sholove.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, które są widoczne na stronie internetowej sklepu.
6. Sklep internetowy www.sholove.pl zastrzega sobie prawo do okresowej zmiany cen towarów podczas trwania promocji oraz dokonywania zmian w obowiązującej promocji, w tym zakończenia przed czasem bieżącej promocji. Promocje nie łączą się ze sobą. Na produkty przecenione nie obowiązuje rabat sklepowy.
7. Dowodem zawarcia umowy sprzedaży jest paragon sklepowy.

Przyjmowanie i realizacja zamówień:

1.Zamówienia w sklepie internetowym firmy Sholove przyjmowane są poprzez system sklepowy na stronie www.sholove.pl i realizowane według kolejności ich składania.
2.W celu identyfikacji Klienta i dokonania zakupu wymagane jest zarejestrowanie konta na stronie www.sholove.pl, podczas rejestracji Klient podaje następujące dane: imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, a także login i hasło. Klient zobowiązuje się podać prawidłowe dane.
3.Sklep Sholove zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku gdy: – Klient podał błędne i niepełne dane osobowe – nie potwierdził zamówienia – nie dokonał wpłaty za zakupione obuwie w okresie do 7 dni od potwierdzenia zamówienia – nie odebrał wysłanej przesyłki
4. Zmiany w zamówieniu lub anulowanie zamówienia jest możliwe do momentu wpłaty pieniędzy za zamówiony towar.
5.Wysłanie przesyłki odbywa się maksymalnie do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty za zakupiony towar. Klient o wysyłce jest informowany za pomocą e-mail’a.

Płatności:

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Transport:

1.Wszystkie przesyłki w sklepie www.sholove.pl realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
2.Firma kurierska zobowiązuje się dostarczać przesyłki od poniedziałku do piątku, dostarczenie przesyłki następuje w ciągu 24 godzin od nadania za wyjątkiem przesyłek nadanych w piątek, które są dostarczane w poniedziałki.
3.Każda przesyłka pakowana jest w specjalne opakowanie dostarczone przez firmę DPD. Jeśli podczas odbioru opakowanie posiada ślady uszkodzenia należy przesyłkę otworzyć przy kurierze i sprawdzić zawartość. W przypadku zauważonych nieprawidłowości należy zgłosić reklamację kurierowi.
4.Cennik kosztów dostawy: – przesyłki od 0 do 1kg – 13,53zł (jedna para butów) – przesyłki od 1 do 3kg – 14,76zł – przesyłki od 3 do 5kg – 15,99zł – zamówienie powyżej 300zł – bezpłatnie
5.Wysyłka przesyłek jest dokonywania po wcześniejszej wpłacie pieniędzy na konto.
6.Kurier DPD wykonuje 2 próby doręczenia paczki. 3 nieskuteczna i każda kolejna próba doręczenia przesyłki, a także zwrot przesyłki do sklepu skutkuje obciążeniem Klienta kosztami w wysokości: 13,53zł.
7.Ponowna wysyłka do Klienta po nieodebraniu przesyłki wynosi odpowiednio w zależności od wagi przesyłki oraz klient zostaje obciążony kosztem nieodebrania paczki(w zależności od wagi przesyłki).

WYMIANA:

W przypadku zakupu przez klienta nieodpowiedniego rozmiaru obuwia może on dokonać wymiany na inny rozmiar w ciągu 10 dni od otrzymania towaru. Obuwie nie może posiadać żadnych śladów używania! W przypadku wymiany bądź zwrotu Kupujący ponosi całkowity koszt wysyłki poniesiony przez naszą firmę.

W przypadku wymiany otrzymanego towaru:
1. Koniecznym warunkiem wymiany jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: sholove@sholove.pl.
2. Następnie prosimy dokonać wpłaty 13,53 zł kosztów przesyłki zwrotnej na podany poniżej numer konta:
88 1140 2004 0000 3302 7004 3140
SHOLOVE
Oś.Wyzwolenia 2/58
62-700 Turek
Jako tytuł przelewu prosimy podać jedynie: imię, nazwisko, informacje “wymiana”
3.Obuwie proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: SHOLOVE-WYMIANA, Oś.Wyzwolenia 2/58,62-700 Turek. W paczce oprócz obuwia koniecznie musi znajdować się: wydrukowany formularz wymiany towaru, dowód zakupu obuwia, potwierdzeniem przelewu 13,53 zł.
4.Przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
5.Zastrzega się możliwość nie przyjęcia towaru do wymiany jeżeli odesłany produkt jest zabrudzony lub wysłany w sposób niewłaściwy!
6.Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

Zwrot:

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie SHOLOVE towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
Jeśli Klient chce odstąpić od umowy sprzedaży:
1. Koniecznym warunkiem zwrotu jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: sholove@sholove.pl.
2. Następnie prosimy wysłać obuwie na adres: SHOLOVE-ZWROT, Oś.Wyzwolenia 2/58, 62-700 Turek
3. Do przesyłki należy dołączyć: wydrukowany formularz zwrotu towaru oraz dowód zakupu zwracanego obuwia
4. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.
5. Przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
6. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi żadnych śladów eksploatacji .
7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
8. Zwrot wpłaty za towar nie później niż w terminie czternastu dni.
9. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

Reklamacja:

Wszystkie oferowane buty przez sklep Sholove są objęte 24 miesięczną reklamacją. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
1. Koniecznym warunkiem jest wypełnienie i odesłanie formularza na adres: sholove@sholove.pl.
2. Następnie prosimy wysłać obuwie na adres: SHOLOVE-ZWROT, Oś.Wyzwolenia 2/58, 62-700 Turek
3. Do przesyłki należy dołączyć: wydrukowanym formularzem reklamacji towaru oraz dowód zakupu zwracanego obuwia
4. Obuwie powinno być czyste i przesyłane obuwie musi być w oryginalnym opakowaniu, przed wysyłką proszę opakować pudełko papierem lub folią.
5. Jeśli reklamacja zostanie uwzględniona towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe sklep SHOLOVE zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
7. Podstawą do reklamacji nie jest różnica w barwie i odcieniu zamawianego towaru, która może wynikać ze źle skalibrowanego sprzętu(monitora) Klienta.
8. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
Reklamacji nie podlegają:
a) naturalne zmiany materiału
b) zużycie obuwia obejmujące zelówki, fleki oraz wyściółkę
c) odkształcenie wynikające z : dopasowanie obuwia do stopy; obicia, otarcia
d) niewłaściwe użytkowania i konserwacja
e) wygoda obuwia
f) elementy ozdobne
g) odbarwienie wskutek przemoczenia
h) obuwie z wadą o której Klient został powiadomiony w momencie zakupu
i) obuwie z wadą jawną
j) wady widoczne po otrzymaniu butów, które nie zostały zgłoszone w ciągu dwóch dni od dostarczenia przesyłki

Polityka prywatności:

1. Osoba rejestrująca się i dokonującą zamówienia w sklepie SHOLOVE wyraża zgodę na umieszczenie w bazie danych sklepu swoich danych osobowych.
2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klienta, jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji zamówienia składanego przez Klienta.
3. Dane podawane przez Klienta w trakcie rejestracji wykorzystywane są w celu realizacji zamówienia oraz jeśli Klient wyraził zgodę w celach informacyjnych – informowanie o aktualnych nowościach i promocjach w sklepie www.sholove.pl
4. Sklep www.sholove.pl zapewnia Klientowi możliwość przeglądania, modyfikacji lub usunięcia danych osobowych z bazy danych.
5. Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa, takich jak: – Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.) – Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) – Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych
(Dz. U. Nr 100, poz.1024)

Postanowienia końcowe regulaminu:

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
2. Klient rejestrując się w sklepie www.sholove.pl oświadcza, że zapoznał się z powyższym regulaminem sklepu www.sholove.pl.

sklep internetowy z butami - damskie buty - Sholove 2012